Svim putevima do cilja
Stvoren za ljude za koje automobil treba da bude u mogućnosti da uradi više od samo vožnje od A do B: novi Amarok je svestranost na četiri točka. Sa modernom tehnologijom, savladava sve izazove sa samopouzdanjem: jer po vetru i vremenskim neprilikama, snažan je dobro se snalazi na bilo kojoj podlozi. Njegov novi, jedinstveni dizajn ga čini proznatljivim i upečatljivim. Doživite sada novi Amarok, uspešnu kombinaciju privrednog vozila i premijum klase u Volkswagen privrednim vozilima.
To je dizajn
Snaga, samouverenost i agilnost u skoro svakoj situaciji - to je ono što novi Amarok čini pikapom premijum klase iz Volkswagen privrednih vozila. Njegovi geni kažu off-road, njegov dizajn naglašava izuzetna sveobuhvatna svojstva: od elegancije Amarok Aventure do robusnosti Amarok PanAmericana, spoljašnji dizajn nudi naglašene razlike za svaku od pet linija opreme. Od različitih rešetki hladnjaka do novodizajniranih stilskih barova ili sportskih barova i stepenica, novi Amarok ne prepušta ništa slučaju.
To je Offroad
Šta novi Amarok čini pravim rasnim terencem? Zahvaljujući novoj tehnologiji, više profila vožnje, vazdušnim jastucima i preko 25 asistencija za vozača, nudi više terenskih sposobnosti od svog prethodnika. Terenske mogućnosti su značajno proširene, posebno kod varijanti karoserije, šasije, motora i menjača, od promenjenih dimenzija do znatno veće moguće dubine prelaska. Veliki nagibni ugao i veći razmak od tla obezbeđuju veću pokretljivost van puta. Ukratko: više off-road kvaliteta, više osećaja van puta - jednostavno više Amarok-a.
To je svestranost
Bilo da utovarujete materijal, vučete teret ili prolazite kroz neprohodan teren. Bilo u gradu, na selu ili van puta. Bilo kao Amarok osnovna verzija ili kao Amarok Aventura - novi Amarok nudi čistu svestranost. Novi Amarok je porastao u odnosu na svog prethodnika. Zahvaljujući mnoštvu inteligentnoh funkcija, pruža još veću operativnu spremnost za intenzivniju upotrebu. Na primer, kuka za prikolicu sa opterećenjem prikolice do 3,5t: sada je dostupna za sve automatske menjače. Ili prostor za utovar: nudi dovoljno prostora između lukova točkova za poprečni utovar evro palete, koja se tu može pričvrstiti stabilnim alkama. To - i još mnogo toga - čini ga svestranijim radnim vozilom. Zahvaljujući novoj opremi za udobnost, više od 25 sistema asistencije, vazdušnim jastucima i velikom broju spoljnih paketa, to je pikap koji jednako dobro blista kako u prevozu ljudi tako i prilikom transporta tereta. Bez obzira da li u urbanom okruženju - ili van utabanih staza.
Od osnovne do premijum opreme: uvek Amarok!
Novi Amarok iz Volkswagen privrednih vozila obezbeđuje udobniji rad - barem sve što je u vezi sa mobilnošću i transportom. Što se tiče standardne i opcione opreme, novi Amarok nudi prvoklasni komfor u kombinaciji sa inteligentnim infotainment sistemom i modernim sistemima za asistenciju vozaču - u daleko većoj meri od prethodnika. Otkrijte samo neke od brojnih vrhunskih funkcija ovde.
Ovo je Amarok. Novi pikap iz Volkswagen privrednih vozila.
Novi Amarok je razvijen iznova. Svojom modernom tehnologijom i novodizajniranom pojavom kombinuje uobičajenu robusnost sa novom udobnošću iz premijum segmenta. Njegova svestranost čini ga posebnim - a raznovrsnost se takođe može naći u brojnim dodacima i paketima opreme. Ovo vam daje još više opcija za pronalaženje vozila iz snova.
Komforno i važno: sistemi asistencije
Novi Amarok je razvijen od temelja. Svojom modernom tehnologijom i novim dizajnom kombinuje uobičajenu robusnost sa novom udobnošću iz premijum segmenta. Njegova svestranost čini ga posebnim - a raznovrsnost se takođe može naći u brojnim dodacima i paketima opreme. Sada imate još više opcija za pronalaženje vozila iz snova.
Komfor-sistemi asistencije
Prilikom parkiranja aktivira se zvučno upozorenje za prepreke napred i pozadi a takođe vizuelno se prikazuje rastojanje do prepreka na displeju.
Upozorenje o napuštanju kolovozne trake kombinuje različite komponente i uključuje upozorenje o napuštanju trake i detekciju pospanosti. Sistem prati sopstvenu kolovoznu traku pomoću multifunkcionalne kamere i pri brzinama iznad 60 km/h, ispravlja nenamerno napuštanje trake kontraupravljanjem. Vozač može biti upozoren istovremeno tonom upozorenja i porukom na multifunkcionalnom displeju.
Automatsko održavanje ograničenja brzine, na primer kada se vozi kroz privremeno gradilište, i ponovo ubrzavanje do prvobitno podešene brzine nakon što je ograničenje brzine ukinuto.
Sistem pomaže u održavanju tačnog rastojanja do vozila ispred i aktivira ponovo pokretanje motora nakon kratkog zastoja u saobraćajnoj gužvi ili gradskom saobraćaju. Dok je ACC+ dostupan za automatske menjače, sa kojim vozilo može u potpunosti da koči, ručni menjači imaju normalan ACC. Prilikom kočenja morate blagovremeno prebaciti u nižu brzinu kako se motor ne bi ugasio.
Potpuno automatski asistent za upravljanje pri parkiranju vas podržava prilikom parkiranja i izlaska sa parking mesta. Može da obavlja višestepeno parkiranje na paralelnim parking mestima. Nakon uključivanja u hod unazad, vozilo samostalno preuzima upravljanje. Vozač jednostavno aktivira papučicu gasa i kočnice, prati proces parkiranja i interveniše ako je potrebno. Takođe može da pruži podršku prilikom izlaska unazad sa parking mesta. Ako vozač ne reaguje na ton upozorenja kada se vozilo približava prepreci, aktiviraće se kočnica.
Asistencija za naglo kočenje, koja je standard u EU, uvek se isporučuje zajedno sa funkcijom naglog kočenja u gradu, aistencijom za izbegavanje i asistencijom pri skretanju. "Front Assist" može senzorom detektovati pešake, bicikliste i vozila u smeru kretanja i upozoriti vozača na prepoznate kritične situacije. Ako vozač ne reaguje na vreme, izvršiće se automatsko kočenje u slučaju nužde ili podržati manevar izbegavanja u kritičnim situacijama. Sistem asistencije može da otkrije kada je potencijalni sudar neizbežan i da reaguje aktiviranjem kočnica da uspori ili zaustavi vozilo pre udara, u najboljem slučaju potpuno izbegavajući sudar.
Prilikom skretanja sa uključenim indikatorom, asistencija pri skretanju prati prelazak preko leve trake i može da zaustavi vozilo u kritičnim situacijama.
Sistemi asistencije u vožnji
Saobraćaj ispred i saobraćaj iz suprotnog pravca se kontinuirano analiziraju kamerom na vetrobranskom staklu. Iznad određene brzine, Light Assist automatski uključuje duga svetla. Opcioni "IQ.Light" LED matrični farovi optimalno osvetljavaju put i samu ivicu puta. Ako vam vozilo ide u susret, "Dynamic Light Assist", smanjuje osvetljenost područja oko vozila koje dolazi u susret isključivanjem pojedinačnih svetlosnih ćelija. Ovo samo malo smanjuje snagu dugih svetala i čini nepotrebnim prebacivanje između dugih i kratkih svetala. Čim vas vozilo prođe, duga svetla se ponovo aktiviraju punim intenzitetom.
Ako je vaš Amarok opremljen opcionim "IQ.Light" LED matričnim farovima, ne samo da ćete imati koristi vi, već i učesnici saobraćaju iz suprotnog pravca. "IQ.Light" LED matrični farovi nude dinamički prigušena duga svetla, dinamičko svetlo u krivinama i povećanje udobnosti poboljšanjem bočnog osvetljenja pri vožnji u nazad.
Area View pruža vozaču sveobuhvatan pregled oko vozila, što može biti posebno korisno prilikom manevrisanja ili parkiranja. Mogu se odabrati višestruki prikazi sa četiri kamere sa svih strana vozila - uključujući pogled na vozilo od 360° odozgo.
U slučaju kočenja, na primer, sistem protiv blokiranja točkova može da spreči blokiranje točkova i na taj način održi upravljivost. Program elektronske stabilizacije može da spreči nedovoljno ili prekomerno upravljanje tako što koči pojedinačne točkove na kontrolisani način.
Može registrovati gubitak koncentracije kod vozača i upozoriti ga u periodu od pet sekundi zvučnim signalom i vizuelnom porukom na ekranu da napravi pauzu. Ako vozač ne napravi pauzu u narednih 15 minuta, upozorenje se ponavlja.
Obaveštava vozača o trenutnom pritisku u pneumaticima pre i tokom putovanja i može izdati upozorenje u slučaju gubitka pritiska. U svakom točku postoje senzori koji pružaju bežične informacije sistemu o pritisku i temperaturi.
Upozorava da vozač ulazi na autoput sa pogrešne strane koristeći prepoznavanje saobraćajnih znakova.